fbpx
19 09, 2019

Τα αποτελέσματα της χρήσης του e-du έχουν δείξει ότι…

2022-09-09T17:11:58+03:0019 Σεπτεμβρίου, 2019||

– Οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες που διδάχθηκαν με το edu είχαν καλύτερες επιδόσεις από μαθητές διδαχθέντες την ίδια ύλη, παραδοσιακά.
– Η διαφορά στην επίδοση είναι μεγαλύτερη σε μαθητές που μελετούν με το edu από μικρή ηλικία (δημοτικό – γυμνάσιο) παρά σε μαθητές που αρχίζουν σε μεγαλύτερη ηλικία (λύκειο).

19 09, 2019

Έχω έφεση στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, επομένως με το e-du…

2022-09-09T17:12:30+03:0019 Σεπτεμβρίου, 2019||

…Οι συνεχείς βελτιώσεις και επιτυχίες μου, μου ανοίγουν το δρόμο να βελτιώσω την αυτο-εικόνα και την αυτοπεποίθησή μου και φυσικά τις επιδόσεις μου. Να ανανεώνω το ενδιαφέρον  μου για τη γνώση μέσα από τη αδιάκοπη ροή πληροφοριών και από πολλές εκπλήξεις. Η επαφή μου με το edu είναι συνεχής και η σχέση με τα μαθήματά μου αποκτούν μία άλλη διάσταση.

19 09, 2019

Έχω επινοητικότητα & φαντασία οπότε δεν νιώθω αποτυχία…

2022-09-09T17:19:19+03:0019 Σεπτεμβρίου, 2019||

Το edu δεν προσβάλει, ούτε τιμωρεί το μαθητή. Με το edu ο μαθητής έχει συνείδηση ότι είναι περιβάλλον μελέτης, επομένως η λαθεμένη απάντηση δεν δημιουργεί κανενός είδους αρνητικές ψυχολογικές αντιδράσεις.

19 09, 2019

Έχω οξυδέρκεια και αντίληψη, απλά χρειάζομαι ενθάρρυνση & επιβράβευση…

2022-09-09T17:19:48+03:0019 Σεπτεμβρίου, 2019||

Το edu αιτιολογεί προφορικά τις απαντήσεις του μαθητή ακόμη και όταν αυτές είναι σωστές. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με επιπλέον προφορικές οδηγίες που συνοδεύουν κάθε μία ερώτηση ενθαρρύνουν το μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες. Παράλληλα τον επιβραβεύει με την άμεση βαθμολόγησή του, δημιουργώντας με τον τρόπο αυτό τις προϋποθέσεις ώστε να νοιώθει ικανός στην κατάκτηση της γνώσης και όχι περιθωριοποιημένος.

19 09, 2019

Δεν απογοητεύμαι δεν τα ¨παρατάω¨…

2022-09-09T17:14:33+03:0019 Σεπτεμβρίου, 2019||

Το edu παραμένει στην ερώτηση που δόθηκε λαθεμένη απάντηση, εξηγώντας προφορικά το λόγο για τον οποίο είναι λάθος η προτίμησή του μαθητή δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία να απαντήσει εκ νέου. Αυτή η επιμονή του edu αποτελεί ένα από τα σημαντικά παιδαγωγικά χαρακτηριστικά του.

19 09, 2019

Τώρα εκπαιδεύομαι από τα λάθη μου…

2022-09-09T17:21:03+03:0019 Σεπτεμβρίου, 2019||

Η έννοια του λάθους “μπροστά” στο edu έχει τελείως διαφορετικό χαρακτήρα από την έννοια του λάθους μπροστά στο δάσκαλο. Πρόκειται για εκπαίδευση μέσω λαθών. Επειδή το edu δίνει την ευκαιρία για δεύτερη και τρίτη προσπάθεια, ο μαθητής αισθάνεται την υποχρέωση να απαντήσει εκ νέου χωρίς το φόβο της αποδοκιμασίας. Είναι η ιδανική λειτουργία για το μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες.

19 09, 2019

Δεν ντρέπομαι, δεν φοβάμαι…

2022-09-09T17:22:03+03:0019 Σεπτεμβρίου, 2019||

Το edu μπορεί να το χρησιμοποιήσει ο μαθητής με μαθησιακές δυσκολίες χωρίς τη μεσολάβηση του εκπαιδευτικού που ¨φοβάται¨. Μπορεί να κάνει λάθη να ξαναδοκιμάσει να ανακαλύψει αυτό που επιδιώκει το εκπαιδευτικό περιβάλλον (διαδραστικότητα).

19 09, 2019

Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και edu…

2022-09-09T17:50:31+03:0019 Σεπτεμβρίου, 2019||

Ο μαθητής με μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία, δυσγραφία, διάσπαση προσοχής) ταιριάζει η προφορική διδασκαλία. Το edu δίνει τη δυνατότητα επανάληψης της προφορικής διδασκαλίας  ή ακόμη διακοπής και συνέχισης της, μιας και ο εκπαιδευτής του είναι υπομονετικός και ακούραστος. Μην ξεχνάμε ότι η επανάληψη είναι η μητέρα της μάθησης.

19 09, 2019

Σκέφτομαι με εικόνες…. Είναι κακό????

2022-09-09T17:22:44+03:0019 Σεπτεμβρίου, 2019||

Το edu είναι ένα άριστο περιβάλλον μελέτης των μαθημάτων, καθώς τα πολυμέσα (κείμενο + εικόνα + ήχος + κίνηση + διαδραστικό περιβάλλον εκπαίδευσης) είναι ακριβώς αυτό που ταιριάζει στον τρόπο σκέψης του μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες.

Go to Top