window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-160294369-1');
19 09, 2019

Τα αποτελέσματα της χρήσης του e-du έχουν δείξει ότι…

2019-09-19T09:29:38+03:0019 Σεπτεμβρίου, 2019||

– Δυσλεκτικοί μαθητές που διδάχθηκαν με το e-du είχαν καλύτερες επιδόσεις από μαθητές διδαχθέντες την ίδια ύλη, παραδοσιακά.
– Η διαφορά στην επίδοση είναι μεγαλύτερη σε μαθητές που μελετούν με το e-du από μικρή ηλικία (δημοτικό – γυμνάσιο) παρά σε μαθητές που αρχίζουν σε μεγαλύτερη ηλικία (λύκειο).

19 09, 2019

Έχω έφεση στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, επομένως με το e-du…

2019-09-19T09:28:53+03:0019 Σεπτεμβρίου, 2019||

…Οι συνεχείς βελτιώσεις και επιτυχίες μου, μου ανοίγουν το δρόμο να βελτιώσω την αυτο-εικόνα και την αυτοπεποίθησή μου και φυσικά τις επιδόσεις μου. Να ανανεώνω το ενδιαφέρον  μου για τη γνώση μέσα από τη αδιάκοπη ροή πληροφοριών και από πολλές εκπλήξεις. Η επαφή μου με το e-du είναι συνεχής και η σχέση με τα μαθήματά μου αποκτούν μία άλλη διάσταση.

19 09, 2019

Έχω επινοητικότητα & φαντασία οπότε δεν νιώθω αποτυχία…

2019-09-19T09:27:28+03:0019 Σεπτεμβρίου, 2019||

Το e-du δεν προσβάλει, ούτε τιμωρεί τον μαθητή. Με το e-du ο μαθητής έχει συνείδηση ότι είναι περιβάλλον μελέτης, επομένως η λαθεμένη απάντηση δεν δημιουργεί κανενός είδους αρνητικές ψυχολογικές αντιδράσεις.

19 09, 2019

Έχω οξυδέρκεια και αντίληψη, απλά χρειάζομαι ενθάρρυνση & επιβράβευση…

2019-09-19T09:26:16+03:0019 Σεπτεμβρίου, 2019||

Το e-du αιτιολογεί προφορικά τις απαντήσεις του μαθητή ακόμη και όταν αυτές είναι σωστές. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με επιπλέον προφορικές οδηγίες που συνοδεύουν κάθε μία ερώτηση ενθαρρύνουν τον δυσλεκτικό μαθητή. Παράλληλα τον επιβραβεύει με την άμεση βαθμολόγησή του, δημιουργώντας με τον τρόπο αυτό τις προϋποθέσεις ώστε να νοιώθει ικανός στην κατάκτηση της γνώσης και όχι περιθωριοποιημένος.

19 09, 2019

Δεν απογοητεύμαι δεν τα ¨παρατάω¨…

2019-09-19T09:25:29+03:0019 Σεπτεμβρίου, 2019||

Το e-du παραμένει στην ερώτηση που δόθηκε λαθεμένη απάντηση, εξηγώντας προφορικά το λόγο για τον οποίο είναι λάθος η προτίμησή του μαθητή δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία να απαντήσει εκ νέου. Αυτή η επιμονή του e-du αποτελεί ένα από τα σημαντικά παιδαγωγικά χαρακτηριστικά του.

19 09, 2019

Τώρα εκπαιδεύομαι από τα λάθη μου…

2019-09-19T09:23:33+03:0019 Σεπτεμβρίου, 2019||

Η έννοια του λάθους “μπροστά” στο e-du έχει τελείως διαφορετικό χαρακτήρα από την έννοια του λάθους μπροστά στο δάσκαλο. Πρόκειται για εκπαίδευση μέσω λαθών. Επειδή το e-du δίνει την ευκαιρία για δεύτερη και τρίτη προσπάθεια, ο μαθητής αισθάνεται την υποχρέωση να απαντήσει εκ νέου χωρίς το φόβο της αποδοκιμασίας. Είναι η ιδανική λειτουργία για το δυσλεκτικό μαθητή.

19 09, 2019

Δεν ντρέπομαι, δεν φοβάμαι…

2019-09-19T09:22:26+03:0019 Σεπτεμβρίου, 2019||

Το e-du μπορεί να το χρησιμοποιήσει ο δυσλεκτικός μαθητής χωρίς τη μεσολάβηση του εκπαιδευτικού που ¨φοβάται¨. Να κάνει λάθη να ξαναδοκιμάσει να ανακαλύψει αυτό που επιδιώκει το εκπαιδευτικό περιβάλλον (διαδραστικότητα).

19 09, 2019

Παιδιά με δυσλεξία και e-du

2019-09-19T09:21:41+03:0019 Σεπτεμβρίου, 2019||

Στο δυσλεκτικό μαθητή ταιριάζει η προφορική διδασκαλία. Το e-du δίνει τη δυνατότητα επανάληψης της προφορικής διδασκαλίας  ή ακόμη διακοπής και συνέχισης της, μιας και ο εκπαιδευτής του είναι υπομονετικός και ακούραστος. Μην ξεχνάμε ότι η επανάληψη είναι η μητέρα της μάθησης.

19 09, 2019

Σκέφτομαι με εικόνες…. Είναι κακό????

2019-09-19T09:21:09+03:0019 Σεπτεμβρίου, 2019||

Το e-du είναι ένα άριστο περιβάλλον μελέτης των μαθημάτων, καθώς τα πολυμέσα (κείμενο + εικόνα + ήχος + κίνηση + διαδραστικό περιβάλλον εκπαίδευσης) είναι ακριβώς αυτό που ταιριάζει στον τρόπο σκέψης του δυσλεκτικού μαθητή.

19 09, 2019

Γιατί να μην προτιμήσω το ιδιαίτερο ή το φροντιστήριο?

2019-09-19T09:05:32+03:0019 Σεπτεμβρίου, 2019||

Στη μέθοδο e-du η διδασκαλία γίνεται από έμπειρους και εξειδικευμένους καθηγητές με απόλυτη γνώση του αντικειμένου τους και πολυετή θητεία στο χώρο. Ο μαθητής παρακολουθεί, με φυσικότητα, τη διδασκαλία του μαθήματος, προσαρμόζοντας την στις προσωπικές ανάγκες του, χωρίς τις αναστολές της ομαδικής διδασκαλίας του φροντιστηρίου. Παρέχεται εξατομικευμένη μάθηση, χωρίς δεσμεύσεις χρόνου. Άρα έχουμε εξοικονόμηση χρόνου για το μαθητή και οικονομία χρημάτων για τους γονείς.