window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-160294369-1');
Συχνές Ερωτήσεις2019-11-14T16:11:19+02:00

Γενικές Ερωτήσεις

Γιατί να μην προτιμήσω το ιδιαίτερο ή το φροντιστήριο?2019-09-19T09:05:32+03:00

Στη μέθοδο e-du η διδασκαλία γίνεται από έμπειρους και εξειδικευμένους καθηγητές με απόλυτη γνώση του αντικειμένου τους και πολυετή θητεία στο χώρο. Ο μαθητής παρακολουθεί, με φυσικότητα, τη διδασκαλία του μαθήματος, προσαρμόζοντας την στις προσωπικές ανάγκες του, χωρίς τις αναστολές της ομαδικής διδασκαλίας του φροντιστηρίου. Παρέχεται εξατομικευμένη μάθηση, χωρίς δεσμεύσεις χρόνου. Άρα έχουμε εξοικονόμηση χρόνου για το μαθητή και οικονομία χρημάτων για τους γονείς.

Το παιδί μου έχει μαθησιακές δυσκολίες πως θα βοηθούσε αυτή η μέθοδος?2019-09-19T09:04:56+03:00

Η εκπαιδευτική παρέμβαση, μέσω η/υ, βοηθά στην ενδυνάμωση και εστίαση της προσοχής, ενισχύει την επιμονή, την ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης, της αυτοπεποίθησης και της αισιοδοξίας των παιδιών. Η οπτικοακουστική διδασκαλία εμπλουτισμένη με παραδείγματα κατανοητά στο παιδί βοηθά στην άμεση εμπέδωση των εννοιών του μαθήματος. Ο ρυθμός αφομοίωσης της ύλης, διαμορφώνεται από τον ίδιο το μαθητή ανάλογα με τις προσωπικές του ανάγκες, χωρίς αναστολές από τη φυσική παρουσία καθηγητού.
Η ανάγκη επανάληψης, καλύπτεται απολύτως χωρίς επικριτικούς σχολιασμούς. Το αίσθημα της ελευθερίας και η απόλυτη απουσία της ντροπής, απελευθερώνει το μαθητή και του δίνει τη δυνατότητα για καλύτερη και αμεσότερη κατανόηση της ύλης του, με εκπληκτικά, συχνά, αποτελέσματα.

Δε θέλω να μπαίνει στο διαδίκτυο. Θα έχω αυτή τη δυνατότητα?2019-09-19T09:02:19+03:00

Η λειτουργία της μεθόδου e-du δεν είναι απαραίτητα συνδεδεμένη με το διαδίκτυο. Υπάρχει και έκδοση (dvd) που λειτουργεί και χωρίς σύνδεση. Παρόλα αυτά, η τεχνολογία δίνει πρόσβαση σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες. Μπορείτε να ενημερωθείτε γι΄ αυτό, αναλυτικά, από την έμπειρη ομάδα προγραμματιστών της τεχνικής υπηρεσίας του e-du. Εξάλλου, η μέθοδος μας, δίνει τη δυνατότητα ελέγχου σε καθημερινή βάση.

Μπορώ να ενημερώνομαι για τις επιδόσεις του?2019-09-19T09:01:25+03:00

Καθημερινά ο γονιός μ’ ένα απλό «κλικ» έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τις επιδόσεις και το βαθμό ετοιμότητας του παιδιού στο μάθημα της επόμενης μέρας. Έτσι χωρίς προστριβές και εκνευρισμούς, διακριτικά, μπορεί να ενημερώνεται και φυσικά να επεμβαίνει οπού εκείνος θεωρεί ότι είναι απαραίτητο. Κανένας άλλος τρόπος (σχολείο, φροντιστήριο) δεν μπορεί να παρέχει τέτοιο επίπεδο, καθημερινής, ενημέρωσης στους γονείς.

Για ένα μαθητή που δεν του αρέσει ιδιαίτερα το διάβασμα? Τι θα μπορούσε να αλλάξει?2019-09-19T09:00:08+03:00

Την οπτική με την οποία βλέπει τη μελέτη έως τώρα. Η ανιαρή διαδικασία του διαβάσματος από ένα, συχνά δυσνόητο, βιβλίο μετατρέπεται σε ενδιαφέρουσα ενασχόληση με τον η/υ. Η διαδραστική αλληλεπίδραση με ένα μέσο που αγαπά, τον η/υ, του δίνει τη δυνατότητα της εύκολης και γρήγορης εμπέδωσης των εννοιών του μαθήματος, χωρίς να τον κουράζει και κυρίως, χωρίς να πλήττει.
Η μελέτη γίνεται διασκεδαστική και τα αποτελέσματα φαίνονται, άμεσα, στις σχολικές του επιδόσεις, γεγονός που του δίνει αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία. Διδάσκεται τη φιλοσοφία της σωστής μελέτης, ώστε να είναι ο ίδιος πρωταγωνιστής στη διαδικασία εμπέδωσης της γνώσης, χωρίς άγχος, καταπίεση ή εξαναγκασμό. Τελικά, γίνεται το κίνητρο για ένα νέο «ξεκίνημα» με στόχους και όνειρα για το μέλλον.

Τι θα μπορούσε να προσφέρει σε έναν καλό μαθητή?2019-09-19T08:59:01+03:00

Ένας μαθητής με υψηλές επιδόσεις πρέπει να προετοιμαστεί εγκαίρως για έναν υψηλό, επίσης, ανταγωνισμό που θα κληθεί να αντιμετωπίσει λίγο αργότερα, σε επίπεδο εισαγωγικών εξετάσεων. Με γνώμονα αυτές τις ανάγκες, το σύστημα μελέτης e-du, δίνει τη δυνατότητα, μέσα από την καθημερινή μελέτη, να ασχοληθεί με διαβαθμισμένης δυσκολίας τεστ, που καλύπτουν τις επιπλέον γνώσεις που χρειάζεται αυτός ο μαθητής, χωρίς τη δαπάνη περισσότερου χρόνου.
Έτσι, ο μαθητής «θωρακίζεται» σε καθημερινή βάση, με τις επιπλέον πληροφορίες, που είναι απαραίτητες, για τη διαμόρφωση του προσωπικού του «προφίλ» . Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα προετοιμασίας στο παρακάτω μάθημα, κάτι που συχνά, οι καλοί μαθητές, συνηθίζουν να κάνουν. Ας μην ξεχνάμε εξάλλου, ότι η σωστή εκπαίδευση, παρέχει γνώση, αναπτύσσει τις δεξιότητες, αναδεικνύει τις ικανότητες του μαθητή.

Μήπως χρειάζεται περισσότερος χρόνος διαβάσματος?2019-09-19T08:57:50+03:00

Γνωρίζοντας το ρυθμό ζωής του σημερινού μαθητή, με τον πράγματι περιορισμένο χρόνο λόγω πολλαπλών εξωσχολικών δραστηριοτήτων, κινηθήκαμε με άξονα τις ανάγκες του. Η οργάνωση του συστήματος μελέτης e-du δίνει τη δυνατότητα κατανόησης της ύλης και των εννοιών του μαθήματος εύκολα και γρήγορα.
Η οπτικοακουστική διδασκαλία, του εξασφαλίζει αυτήν τη δυνατότητα, δίνοντας του συγχρόνως την ευκαιρία να προσαρμόσει τις συνθήκες μελέτης στις προσωπικές του ανάγκες, εξατομικεύοντας τους ρυθμούς εμπέδωσης και τους τρόπους αφομοίωσης. Επομένως, έχουμε σε λιγότερο χρόνο, ποιοτικότερη μελέτη.

Θέλετε να καταργήσετε το σχολείο?2019-09-19T08:57:16+03:00

Όχι βεβαία! Το e-du έχει σχεδιαστεί με προσανατολισμό την ενίσχυση της συμβατικής διδασκαλίας. Αναπτύχθηκε, παράλληλα, με την καθιέρωση της πληροφορικής τεχνολογίας στο χώρο της εκπαίδευσης και υποστηρίζει την υπηρεσία ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, χωρίς περιορισμούς και δεσμεύσεις.

Και αν οι ασκήσεις είναι εκτός βιβλίου? Από το φυλλάδιο του καθηγητή τους?2019-09-19T08:56:20+03:00

Η αξιοποίηση, από το e-du των δυνατοτήτων της τεχνολογίας, στην πιο εξελιγμένη της μορφή έδωσε στο μαθητή μας την ευκαιρία να μελετά καθημερινά πλαισιωμένος από μια μεγάλη ομάδα κορυφαίων καθηγητών.
Έτσι, για πεντέμισι ώρες ημερησίως δηλαδή από τις 3 το μεσημέρι έως τις 8,30 το βραδύ ο μαθητής επικοινωνεί προσωπικά με καθηγητή της ειδικότητας που τον ενδιαφέρει εύκολα και άμεσα. Μαθητής και καθηγητής «φιλοξενούνται» σε μια «αίθουσα διδασκαλίας» του e-du χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της τηλεδιάσκεψης.
Η «αίθουσα» είναι εξοπλισμένη με όλα τα εποπτικά εργαλεία διδασκαλίας, που μας εξασφαλίζει η τεχνολογία, ώστε το μάθημα να γίνεται σε υψηλότατο επίπεδο και με τη μορφή «ιδιαίτερου». Στόχος μας είναι η ενίσχυση της εκπαιδευτικής διδασκαλίας, προσφέροντας στο μαθητή μας ένα δυναμικό περιβάλλον αλληλεπίδρασης.

Μήπως αντιγράφει τις λύσεις των ασκήσεων?2019-09-19T08:51:54+03:00

Δε γίνεται, τεχνικώς, αυτή η δυνατότητα. Ο μαθητής παρακολουθεί την ανάπτυξη  του σκεπτικού της άσκησης από πολύ έμπειρους καθηγητές, οι οποίοι θα διδάξουν, θα υπενθυμίσουν και θα αναλύσουν κάθε μια από τις ασκήσεις του μαθητή. Το αποτέλεσμα είναι να αποκτά σημαντική εμπειρία από την ολοκλήρωση των ασκήσεων.

Θα το χρησιμοποιήσει το παιδί μου?2019-09-19T08:51:32+03:00

Η αλληλεπίδραση του Η/Υ με το παιδί είναι άμεση και ενεργή. Η ιδιωτική φύση της διάδρασης, ανάμεσα στον υπολογιστή και το παιδί, υποβοηθά στη δημιουργία ενός φιλικού περιβάλλοντος, στο οποίο το παιδί μπορεί να εκφραστεί αυθόρμητα, να ρισκάρει χωρίς καμιά επίκριση. Άρα, ο μαθητής αισθάνεται ελεύθερος και απαλλαγμένος από άγχος. Επίσης, η αμεσότητα που προσφέρεται για την κάλυψη των αποριών έχει ως αποτέλεσμα τη μεγάλη εξοικονόμηση του χρόνου μελέτης.
Επομένως, η καθημερινή μελέτη γίνεται ευχάριστη διαδικασία με απτά αποτελέσματα, στην άνοδο, των σχολικών επιδόσεων του μαθητή. Όλα αυτά, ο μαθητής, τα αντιλαμβάνεται από την πρώτη φορά που θα χρησιμοποιήσει το σύστημα μελέτης e-du.

Edu και Δυσλεξία

Τα αποτελέσματα της χρήσης του e-du έχουν δείξει ότι…2019-09-19T09:29:38+03:00

– Δυσλεκτικοί μαθητές που διδάχθηκαν με το e-du είχαν καλύτερες επιδόσεις από μαθητές διδαχθέντες την ίδια ύλη, παραδοσιακά.
– Η διαφορά στην επίδοση είναι μεγαλύτερη σε μαθητές που μελετούν με το e-du από μικρή ηλικία (δημοτικό – γυμνάσιο) παρά σε μαθητές που αρχίζουν σε μεγαλύτερη ηλικία (λύκειο).

Έχω έφεση στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, επομένως με το e-du…2019-09-19T09:28:53+03:00

…Οι συνεχείς βελτιώσεις και επιτυχίες μου, μου ανοίγουν το δρόμο να βελτιώσω την αυτο-εικόνα και την αυτοπεποίθησή μου και φυσικά τις επιδόσεις μου. Να ανανεώνω το ενδιαφέρον  μου για τη γνώση μέσα από τη αδιάκοπη ροή πληροφοριών και από πολλές εκπλήξεις. Η επαφή μου με το e-du είναι συνεχής και η σχέση με τα μαθήματά μου αποκτούν μία άλλη διάσταση.

Έχω επινοητικότητα & φαντασία οπότε δεν νιώθω αποτυχία…2019-09-19T09:27:28+03:00

Το e-du δεν προσβάλει, ούτε τιμωρεί τον μαθητή. Με το e-du ο μαθητής έχει συνείδηση ότι είναι περιβάλλον μελέτης, επομένως η λαθεμένη απάντηση δεν δημιουργεί κανενός είδους αρνητικές ψυχολογικές αντιδράσεις.

Έχω οξυδέρκεια και αντίληψη, απλά χρειάζομαι ενθάρρυνση & επιβράβευση…2019-09-19T09:26:16+03:00

Το e-du αιτιολογεί προφορικά τις απαντήσεις του μαθητή ακόμη και όταν αυτές είναι σωστές. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με επιπλέον προφορικές οδηγίες που συνοδεύουν κάθε μία ερώτηση ενθαρρύνουν τον δυσλεκτικό μαθητή. Παράλληλα τον επιβραβεύει με την άμεση βαθμολόγησή του, δημιουργώντας με τον τρόπο αυτό τις προϋποθέσεις ώστε να νοιώθει ικανός στην κατάκτηση της γνώσης και όχι περιθωριοποιημένος.

Δεν απογοητεύμαι δεν τα ¨παρατάω¨…2019-09-19T09:25:29+03:00

Το e-du παραμένει στην ερώτηση που δόθηκε λαθεμένη απάντηση, εξηγώντας προφορικά το λόγο για τον οποίο είναι λάθος η προτίμησή του μαθητή δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία να απαντήσει εκ νέου. Αυτή η επιμονή του e-du αποτελεί ένα από τα σημαντικά παιδαγωγικά χαρακτηριστικά του.

Τώρα εκπαιδεύομαι από τα λάθη μου…2019-09-19T09:23:33+03:00

Η έννοια του λάθους “μπροστά” στο e-du έχει τελείως διαφορετικό χαρακτήρα από την έννοια του λάθους μπροστά στο δάσκαλο. Πρόκειται για εκπαίδευση μέσω λαθών. Επειδή το e-du δίνει την ευκαιρία για δεύτερη και τρίτη προσπάθεια, ο μαθητής αισθάνεται την υποχρέωση να απαντήσει εκ νέου χωρίς το φόβο της αποδοκιμασίας. Είναι η ιδανική λειτουργία για το δυσλεκτικό μαθητή.

Δεν ντρέπομαι, δεν φοβάμαι…2019-09-19T09:22:26+03:00

Το e-du μπορεί να το χρησιμοποιήσει ο δυσλεκτικός μαθητής χωρίς τη μεσολάβηση του εκπαιδευτικού που ¨φοβάται¨. Να κάνει λάθη να ξαναδοκιμάσει να ανακαλύψει αυτό που επιδιώκει το εκπαιδευτικό περιβάλλον (διαδραστικότητα).

Παιδιά με δυσλεξία και e-du2019-09-19T09:21:41+03:00

Στο δυσλεκτικό μαθητή ταιριάζει η προφορική διδασκαλία. Το e-du δίνει τη δυνατότητα επανάληψης της προφορικής διδασκαλίας  ή ακόμη διακοπής και συνέχισης της, μιας και ο εκπαιδευτής του είναι υπομονετικός και ακούραστος. Μην ξεχνάμε ότι η επανάληψη είναι η μητέρα της μάθησης.

Σκέφτομαι με εικόνες…. Είναι κακό????2019-09-19T09:21:09+03:00

Το e-du είναι ένα άριστο περιβάλλον μελέτης των μαθημάτων, καθώς τα πολυμέσα (κείμενο + εικόνα + ήχος + κίνηση + διαδραστικό περιβάλλον εκπαίδευσης) είναι ακριβώς αυτό που ταιριάζει στον τρόπο σκέψης του δυσλεκτικού μαθητή.